logo

Podrška klijnetima i korisnički servisi

Call Center Supervisor

Prosečna plata za Republika Srbija je
Na platu zaposlenog utiče nekoliko faktora, pre svega region u kome rade, dužina iskustva, veličina kompanije i drugo.
Uporedite svoju platu sa drugim ljudima na istoj poziciji i u istom regionu besplatno i anonimno
80% ljudi zarađuje:
790 - 1 537 EUR
10% zarađuje manje 790 EUR
10% zarađuje više 1 537 EUR

Plate u anketi su izražene u neto.

Na osnovu ankete o platama InfoPlate.rs, 80% ljudi na poziciji $pozicije u zemlji $zemlje zarađuje između 790 EUR i $mak mesečno $salari_tipe.

10% zaposlenih zarađuje manje od 790 EUR, a 10% ljudi zarađuje više od $mak.

Anketa se zasniva na podacima zaposlenih, očišćenim od ekstremnih i duplih vrednosti.

Opis radne pozicije

  • Nadgledanje svakodnevnih operacija pozivnog centra kako bi se obezbedila efikasnost i efektivnost pružanja usluga.
  • Nadzor i obuka agenata pozivnog centra kako bi se poboljšale njihove performanse i veštinе za rad sa klijentima.
  • Praćenje metrika poziva i pokazatelja performansi kako bi se identifikovale oblasti za poboljšanje.
  • Rješavanje eskaliranih upita klijenata i rešavanje složenih problema u 者i kupu.
  • Razvijanje i sprovođenje politika i procedura kako bi se poboljšao kvalitet usluge i operativna efikasnost.
  • Sprovođenje redovnih evaluacija performansi i davanje konstruktivnih povratnih informacija članovima tima.
  • Osiguravanje usklađenosti sa politikama kompanije i propisima industrije.
  • Saradnja sa drugim odelenjima kako bi se ispunile potrebe klijenata i poboljšale ponude usluga.
  • Pripremanje izveštaja o performansama pozivnog centra, povratnim informacijama klijenata i produktivnosti tima.
  • Stvaranje pozitivnog radnog okruženja koje podstiče timski rad i angažovanost zaposlenih.
  • Pomaganje u procesu regrutacije i integracije novog osoblja pozivnog centra.
  • Pružanje informacija o trendovima industrije i najboljim praksama kako bi se poboljšalo pružanje usluga.

Za kompanije - steknite samopouzdanje u odlučivanju o platama

Pošteno odredite plate zaposlenih. U tome će vam pomoći detaljan izveštaj o platama. Uvek ćete imati pri ruci relevantne podatke o platama.

Najčešći put karijere zaposlenog

Grafikon pokazuje kako zaposleni najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na ime pozicije da biste se upoznali sa podacima o platama.

Pozicija Call Center Supervisor - Podrška klijnetima i korisnički servisis na tržištu rada

Ova pozicija
je na rangu plata na

164 mestu

Zastupljenost žena na položaju

n/a

Prosečna starost ispitanika u poziciji

44

531. mesto

Domar u školi

Obrazovanje, naučni i istraživački rad

Salary group 1

421 - 776 EUR

165. mesto

Finansijski savetnik

Ekonomija, finansije, računovodstvo

Salary group 2

586 - 1 898 EUR

164. mesto

Call Center Supervisor

Podrška klijnetima i korisnički servisi

Salary group 2

790 - 1 537 EUR

163. mesto

IT mrežni administrator

Informacione tehnologije

Salary group 2

553 - 2 124 EUR

1. mesto

Lead developer

Informacione tehnologije

Salary group 3

1 474 - 4 886 EUR

Da li je ovaj opseg plata prevelik?

Prosečnu platu u vašem regionu možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Uporedite svoju platu sa drugima.

Dobijte detaljne informacije o platama u vašoj zemlji

Podaci za odluke o platama
Izveštaj o platama
99,00 EUR*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu analizu određenog radnog mesta.