logo

Podrška klijnetima i korisnički servisi

Call Center Supervisor

Prosečna plata za Republika Srbija je
Na platu zaposlenog utiče nekoliko faktora, pre svega region u kome rade, dužina iskustva, veličina kompanije i drugo.
Uporedite svoju platu sa drugim ljudima na istoj poziciji i u istom regionu besplatno i anonimno
80% ljudi zarađuje:
93K - 180K RSD
10% zarađuje manje 93K RSD
10% zarađuje više 180K RSD

Plate u anketi su izražene u neto.

Na osnovu ankete o platama InfoPlate.rs, 80% ljudi na poziciji $pozicije u zemlji $zemlje zarađuje između 92 556 RSD i $mak mesečno $salari_tipe.

10% zaposlenih zarađuje manje od 92 556 RSD, a 10% ljudi zarađuje više od $mak.

Anketa se zasniva na podacima zaposlenih, očišćenim od ekstremnih i duplih vrednosti.

Opis radne pozicije

  • Nadgledanje svakodnevnih operacija pozivnog centra kako bi se obezbedila efikasnost i efektivnost pružanja usluga.
  • Nadzor i obuka agenata pozivnog centra kako bi se poboljšale njihove performanse i veštinе za rad sa klijentima.
  • Praćenje metrika poziva i pokazatelja performansi kako bi se identifikovale oblasti za poboljšanje.
  • Rješavanje eskaliranih upita klijenata i rešavanje složenih problema u 者i kupu.
  • Razvijanje i sprovođenje politika i procedura kako bi se poboljšao kvalitet usluge i operativna efikasnost.
  • Sprovođenje redovnih evaluacija performansi i davanje konstruktivnih povratnih informacija članovima tima.
  • Osiguravanje usklađenosti sa politikama kompanije i propisima industrije.
  • Saradnja sa drugim odelenjima kako bi se ispunile potrebe klijenata i poboljšale ponude usluga.
  • Pripremanje izveštaja o performansama pozivnog centra, povratnim informacijama klijenata i produktivnosti tima.
  • Stvaranje pozitivnog radnog okruženja koje podstiče timski rad i angažovanost zaposlenih.
  • Pomaganje u procesu regrutacije i integracije novog osoblja pozivnog centra.
  • Pružanje informacija o trendovima industrije i najboljim praksama kako bi se poboljšalo pružanje usluga.

Za kompanije - steknite samopouzdanje u odlučivanju o platama

Pošteno odredite plate zaposlenih. U tome će vam pomoći detaljan izveštaj o platama. Uvek ćete imati pri ruci relevantne podatke o platama.

Najčešći put karijere zaposlenog

Grafikon pokazuje kako zaposleni najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na ime pozicije da biste se upoznali sa podacima o platama.

Pozicija Call Center Supervisor - Podrška klijnetima i korisnički servisis na tržištu rada

Ova pozicija
je na rangu plata na

151 mestu

Zastupljenost žena na položaju

n/a

Prosečna starost ispitanika u poziciji

44

531. mesto

Portir, Osoblje za pružanje informacija

Privremeni i niskokvalifikovani poslovi

Salary group 1

49 107 - 59 196 RSD

152. mesto

Menadžer za raznolikost, jednakost i inkluziju

Administracija

Salary group 2

96 626 - 188 383 RSD

151. mesto

Call Center Supervisor

Podrška klijnetima i korisnički servisi

Salary group 2

92 556 - 180 009 RSD

150. mesto

Analitičar podataka

Ekonomija, finansije, računovodstvo

Salary group 2

73 085 - 220 355 RSD

1. mesto

Generalni direktor

Viši menadžment

Salary group 3

154 602 - 718 166 RSD

Da li je ovaj opseg plata prevelik?

Prosečnu platu u vašem regionu možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Uporedite svoju platu sa drugima.

Dobijte detaljne informacije o platama u vašoj zemlji

Podaci za odluke o platama
Izveštaj o platama
99,00 EUR*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu analizu određenog radnog mesta.